Hava Durumu

#Huzur

Tunceli Postası - Huzur haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Huzur haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Munzur’da kano heyecanı Haber

Munzur’da kano heyecanı

Türkiye Kano Federasyonu ile Tunceli Valiliği koordinasyonunda düzenlenen Akarsu Kano Slalom Bahar Kupası yarışları, Munzur Çayı’nın yüksek debili sularında devam ediyor. 36 kilometrelik parkuruyla dünyanın en uzun rafting parkurları arasında gösterilen ve Türkiye’nin en uzun rafting parkuruna sahip Munzur Nehri’nde oluşturulan slalom parkurundaki organizasyona İstanbul, Antalya, Ordu, Rize, Artvin ve Erzincan’dan gelen 12 kulüpten 120 sporcu katılıyor. 30 HAKEM İLE 10 KİŞİLİK TEKNİK EKİP GÖREV ALIYOR Minikler, yıldızlar, gençler ve büyükler kategorilerinde kadın ve erkek sporcuların mücadele ettiği organizasyonda 30 hakem ile 10 kişilik teknik ekip görev alıyor. Mavi Köprü mevkisinde debisi yüksek Munzur Çayı’nın akıntısına karşı kürek çeken sporcular, zorlu kapıları en kısa sürede geçerek derece elde edebilmek için yarışıyor. Doğal güzellikleriyle öne çıkan Munzur Vadisi’nde gerçekleştirilen organizasyon, hem sporculara teknik açıdan zorlu bir parkur sunuyor hem de izleyenlere heyecan dolu anlar yaşatıyor. ‘ŞEHİRDE HUZUR VAR, UMUR VE SPOR VAR’ Yarışları takip eden Tunceli Valisi Şefik Aygöl ile Gençlik ve Spor İl Müdürü Halil Kaya, sporcularla bir araya gelerek başarı dileğinde bulundu. Vali Şefik Aygöl, yarışmaların 120 sporcuyla devam ettiğini belirterek, “Kano Slalom Bahar Kupası yapıyoruz. 6 vilayetimizden 12 takım ve 120 sporcumuzla başladı, bugün ve yarın devam edecek şekilde çok güzel yarışmalar yapıyorlar. Müsabakaları çok önemsiyoruz. Çünkü yıllardır bu memlekette çok büyük problemler yaşandı. Ancak bugün gençler huzur içerisinde burada sporlarını yapabiliyorlar. Munzur’un kenarında huzurlu bir şekilde yarışmalarına katılabiliyorlar. Artık bu şehirde huzur var, gençlik var, umut ve spor var. Ülkemizin her yerindeki vatandaşlarımızı şehrimize davet ediyorum" dedi.

Vali Şefik Aygöl’den Bayramın İlk Gününde Hastaneye Anlamlı Ziyaret Haber

Vali Şefik Aygöl’den Bayramın İlk Gününde Hastaneye Anlamlı Ziyaret

Tunceli Valiliği koordinesinde bayram süresince vatandaşların huzur, sağlık ve güven içinde bir tatil geçirmesi için tüm tedbirler en üst seviyede uygulanırken, Vali Şefik Aygöl de sahada bayramlaşma turlarını sürdürüyor. Vali Aygöl, bayramın coşkusunu ve manevi iklimini hastane odalarına ve nöbet kulübelerine taşıdı. Hastalarla Yakından İlgilendi, Acil Şifalar Diledi Ziyaret kapsamında Tunceli Devlet Hastanesi’nin farklı servislerinde tedavi gören hastaları odalarında tek tek ziyaret eden Vali Şefik Aygöl, vatandaşlarla ve hasta yakınlarıyla yakından ilgilendi. Hastaların sağlık durumları hakkında doktorlardan bilgi alan Vali Aygöl, "Tüm hemşehrilerimizin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Hastanede tedavi gören kardeşlerimize ve büyüklerimize Yüce Allah'tan acil şifalar temenni ediyorum. Devlet olarak her an yanlarındayız" diyerek geçmiş olsun dileklerini ve Valiliğin sıcak sevgi bağlarını iletti. Fedakâr Sağlık Çalışanlarına Gönülden Teşekkür Bayram tatili demeden, ailelerinden uzakta büyük bir sorumluluk bilinciyle görevlerinin başında olan sağlık ordusunu da unutmayan Vali Aygöl, nöbetçi doktorlar, hemşireler, hasta bakıcılar ve idari personelle bayramlaştı. Sağlık çalışanlarının sergilediği özverili ve cansiperane çalışmaların her türlü takdirin üzerinde olduğunu vurgulayan Vali Şefik Aygöl (@sefikaygol), "Vatandaşlarımızın sağlığı için bayram gününde de fedakârca görev yapan tüm sağlık personelimize yürekten teşekkür ediyor, görevlerinde kolaylıklar diliyorum" ifadelerini kullandı. Tunceli Valiliği ve Tunceli İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, bayram dönemi boyunca tüm sağlık kuruluşlarında acil servislerin ve nöbetçi polikliniklerin vatandaşların hizmetinde kesintisiz olarak kalmaya devam edeceğini bir kez daha hatırlatarak tüm İslam aleminin bayramını tebrik etti.

Terörün gölgesinden turizme: Rabat Vadisi ziyarete açılıyor Haber

Terörün gölgesinden turizme: Rabat Vadisi ziyarete açılıyor

Tunceli’de uzun yıllar güvenlik gerekçesiyle ziyaret edilemeyen Rabat Vadisi, son dönemde artan ilgiyle yeniden gündeme geldi. Bölgenin turizme kazandırılması için çalışmalar yürütülüyor. Tunceli’nin doğal ve tarihi zenginlikleri arasında yer alan, kent merkezine 20 kilometre uzaklıktaki Çemçeli köyüne bağlı Rabat Vadisi, geçmişte yaşanan terör sorunları nedeniyle uzun yıllar boyunca aktif şekilde kullanılamayan bölgelerden biri olarak kaldı. Ancak terörsüz Türkiye hedefiyle birlikte sağlanan huzur ortamı dolayısıyla vadi yeniden keşfedilmeye başlandı. İçerisinde barındırdığı tarihi kalıntılar, şelale ve köprü gibi yapılarla dikkat çeken bölge, özellikle doğa ve tarih meraklılarının ilgisini çekiyor. "Şehrimizin her alanında sadece huzur hakim" Bölgenin terörden arındırıldıktan sonra huzur içinde ziyaret edildiğini belirten Tunceli Valisi Şefik Aygöl, "Rabat Vadisi, Urartu dönemine giden bir tarihi olan özellikle o dönemden kalma tarihi kalesi, çok güzel şelalesi ve Osmanlı döneminden olduğu değerlendirilen bir de tarihi köprüsü var. Vatandaşlarımız burayı keşfetmeye başladı. Bu tarafa doğru yavaş yavaş ziyaret etmeye başladılar. Biz de bu yıl buraları sahiplenme yönünde çalışmalarımızı, projelerimizi hazırladık. İnşallah şehrimizin turizmine bu bölgeyi kazandıracağız. Bu kadar güzel bir alanı, bu kadar güzel bir vadiyi yıllardır terörden dolayı kullanamadık. Ancak şükürler olsun gezerken hemşehrilerimizin burayı çocuklarıyla beraber rahatça kullandığını görme fırsatı bulduk. Bunun en büyük nedeni şehrimizin her alanında sadece huzur hakim. Bu huzurun olduğu yerde de güzellikle olur, turizm olur açılışlar olur, güzel programlar olur, yatırımlar olur. Biz şehrimize, hemşehrilerimize buraları sahipleneceğimizi ifade ederken hem ülkemizin sınırları içerisinde, sınırların dışında bu memleketle bağı olan bütün hemşehrilerimizi bu bölgeye, Rabat Vadisine davet ediyoruz" diye konuştu.

Tunceli’de bir ilk: Emniyette kadın amir dönemi Haber

Tunceli’de bir ilk: Emniyette kadın amir dönemi

Tunceli'de yapılan görevlendirmelerle, kentte bir ilk gerçekleşti ve Asayiş Şube Müdürlüğü ve Ahlak Büro Amirliği görevlerine kadın amirler atandı. Doğası, sosyal yapısı ve huzur ortamıyla öne çıkan Tunceli, emniyet teşkilatındaki kadın yönetici görevlendirmeleriyle dikkat çekti. 2025 yılı asayiş verilerinde Türkiye’nin en huzurlu şehirleri arasında yer alan kentte, güvenlik hizmetlerinde kadın temsiliyetini artıran iki kritik atama gerçekleştirildi. Tunceli Valisi Şefik Aygöl ve İl Emniyet Müdürü Kazım Günay Demiralay’ın kararıyla Asayiş Şube Müdürlüğü görevine 27 yıllık polis Lale Semalettinkaraipleroğlu atanırken, Ahlak Büro Amirliği görevine ise Rabia Tombullar getirildi. "Bu şehirde kadın çok kıymetlidir" Tunceli Valisi ve Belediye Başkan Vekili Şefik Aygöl konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "İlimiz Tunceli özellikle doğasıyla ön planda. Ancak 2025 yılı asayiş rakamlarımıza baktığımızda, Türkiye’nin asayiş oranları en düşük bir nevi en huzurlu 2 vilayetten biriyiz. Bu şehirde kadın çok kıymetlidir. Kadın her yerde kıymetlidir, ancak Tunceli’de kadının kıymeti çok yüksektir. Türkiye’de kadınlarımızın kendini en rahat hissettiği şehirlerimizin başında Tunceli geliyor. Biz de bu düşünceyle özellikle Asayiş Şube Müdürümüzü ve Ahlak Büro Amirimizi kadın polislerimizden, amirlerimizden seçtik. Bu da özellikle iletişim alanındaki başarıları ve şehirdeki kadının ön planda, değerli, kıymetli olduğu alanda daha başarılı olacakları yönünde bir düşüncemiz oluştu ve onları görevlendirdik. Biz özellikle arkadaşlarımıza çabalarından, başarılı hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Bu görevlendirmeleri yaptıktan sonra rakamlardaki başarıyı da görmeye başladık. Önümüzdeki sene bu rakamlarda bir önceki seneye oranla mevcut başarının artacağına inanıyoruz. Kadınlarımıza sevgi ve saygılarımı iletiyorum, kadın amirlerimizin de başarılarının devamını diliyorum" dedi. "Bu üniforma benim için cesaretin, kararlılığın ve inancın sembolü" Tunceli’de yaklaşık 5 aydır Asayiş Şube Müdürlüğü görevini yürüten Lale Semalettinkaraipleroğlu, "Tunceli’de ilk asayiş şube müdürü olarak konuşmanın gururunu yaşıyorum. Tunceli gibi huzurun ve güvenin simgesi olan bir şehirde bu görevi yapıyor olmak benim için gerçekten tarifsiz bir onur. Bir kadın olarak bu görevi yürütmenin sadece şahsım adına değil aynı zamanda hayalleri olan, hedefleri olan tüm kadınlarımız ve genç kızlarımız adına da büyük anlam taşıdığını düşünüyorum. Çünkü bu üniforma benim için cesaretin, kararlılığın ve inancın sembolü. Bizler asayiş ve huzur ortamını sağlamak için gece gündüz demeden çalışırken amacımız öncelikle şiddetin önlenmesi, mağdurların korunması ve faillerin adalet önüne çıkartılması. Toplumla birlikte güçlenen bir emniyet anlayışını sürdürüyoruz. Bu onurlu görevi bana layık gören Teşkilatıma, Valimiz Şefik Aygöl, İl Emniyet Müdürümüz Kazım Günay Demiralay’a şükranlarımı sunuyorum. Polislik aslında, insanın en kırılgan anında ona temas edebilmektir. Empatiyi, adaletten ödün vermeden görevinin bir parçası haline getirebilmektir" ifadelerini kullandı. "Bu görev benim için yalnızca bir unvan değil" Eşi de kendisi gibi polis olan Tunceli Emniyet Müdürlüğü Ahlak Büro Amiri Baş Komiser Rabia Tombullar ise "2022 yılından bu yana Tunceli ilinde görev yapıyorum. Eşim de Tunceli Emniyet Müdürlüğünde görev yapmakta. Devletimize ve milletimize birlikte hizmet etmek bizim için gerçekten çok onur verici. Yaklaşık 2 hafta önce Ahlak Büro Amiri görevine layık görüldüm. Bu görev benim için yalnızca bir unvan değil, aynı zamanda tarafıma duyulan güvenin önemli bir göstergesi ve büyük bir sorumluluk. Kadın amir olarak bu görevi üstlenmek benim için ayrı bir gurur kaynağıdır. Kadın amir olmak, sahada yalnızca bir temsiliyet değil, aynı zamanda farklı bir bakış açısı kazandırıyor. Özellikle mağdur odaklı olaylarda empati kurabilmek, detayları fark edebilmek ve iletişimi daha sağlıklı yürütmek büyük önem taşıdığı için kadınların bu alanlarda var olması mesleğimiz açısından çok önemli. Tunceli gibi sosyal bağları güçlü bir şehirde görev yapmanın ayrı bir sorumluluğu var. Bu güven ilişkisini kurmak, ulaşılabilir olmak ve mağduriyetlerin önüne geçmek benim öncelikli hedefim. Bu süreçte ekip arkadaşlarımın da desteği benim için son derece kıymetli. Çünkü emniyet hizmetleri bireysel değil bir ekip çalışmasıdır. Birlikte hareket ettiğimiz sürece daha güçlü ve daha etkili sonuçlar elde edeceğimize inanıyorum. Genç kadın meslektaşlarıma şunu söylemek istiyorum, ’kendinize güvenin, sabırlı olun ve asla hedeflerinizden vazgeçmeyin.’ Bu meslek zor, biliyorum. Ama bir o kadar da onurlu bir meslek. Kadınların güvenlik alanında daha görünür olması hem teşkilatımıza hem de toplumumuza önemli katkılar sağlamakta. Beni bu göreve layık gören Valimiz Şefik Aygöl’e, İl Emniyet Müdürümüz Kazım Günay Demiralay’a şükranlarımı ve saygılarımı sunuyorum. Bu güveni boşa çıkarmamak adına görevimi en iyi şekilde yerine getirmeye çalışacağım" şeklinde konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.